creatie

Online marketing

Online marketing komt in veel vormen en op veel kanalen. Allemaal hebben ze hun reden van bestaan. Allemaal hebben ze hun kracht op voorwaarde dat ze correct ingezet worden. We helpen jou bij het selecteren van de juiste middelen, op de juiste momenten én voor de gewenste doelen. In een goed doordacht marketingplan gaan we voor jou aan de slag en werken we gericht naar het gewenste resultaat toe.

  • Meet niet alleen je winst maar ook je investeringen en optimaliseer de ROI.
  • Ben je graag geïnformeerd vooraleer je met ons samenwerkt? Jouw klanten ook. Stel er je marketing op af.

SEO & SEA

SEO is de afkorting voor Search Engine Optimalisation. Het is een techniek om je pagina’s te optimaliseren zodat ze beter geïndexeerd worden door Google. Een betere indexatie zorgt ervoor dat de pagina’s bij specifieke zoekopdrachten beter zullen scoren en dus hoger in het zoekresultaat belanden. Deze optimalisatie is een mix van correcte kernwoorden, paginabeschrijving en inhoud. Het toepassen van SEO is een techniek voor de lange termijn. Het zorgt er met andere woorden voor dat je in de toekomst ook zonder advertenties gevonden zal worden.

SEA is een strategie die wordt aangewend voor snel resultaat. Wens je onmiddellijk of extra in de kijker te lopen tussen de zoekresultaten op Google, dan kan je een advertentie aanmaken die eruitziet als een zoekresultaat. Je kan hierbij uitgebreid definiëren wat je doelpubliek is zodat enkel die mensen je advertentie te zien krijgen. Een uitgekiende manier dus om je advertentiebudget zo efficiënt mogelijk in te zetten.

Social Media
Marketing

Bij deze vorm van marketing gaan we social media kanalen gebruiken om onze doelgroep te benaderen. Net als bij SEA definiëren we ons doelpubliek en zetten we onze middelen zo efficiënt mogelijk in. De keuze van kanaal wordt vooral bepaald door je doelgroep en de manier waarop je wenst te adverteren.

Inbound Marketing

Bij inbound marketing gaan we nog een stapje verder. We trekken klanten aan door relevante inhoud aan te rijken die vertrekt vanuit hun interesses of noden. Hierbij is het heel belangrijk deze relevante inhoud gefragmenteerd en in een vooraf bepaald traject aan te bieden. We gaan met andere woorden de customer journey voorzien van relevante inhoud specifiek afgestemd op de noden van die specifieke persoon.

Deze manier van adverteren is niet alleen intelligent, hij is ook efficiënt. We gaan van start met iemand die al overtuigd is dat hij of zij een oplossing nodig heeft. Het komt er dus op aan die persoon met de juiste argumentatie op het juiste moment te overtuigen dat jij die oplossing hebt.

Intelligent omgaan met data

Een marketingplan is pas degelijk wanneer er ook een doorgedreven en kwalitatieve data-analyse is. Met de juiste dashboards en de kennis om die data op de juiste manier te interpreteren nemen we snel de juiste beslissingen. Op die manier gaan we de tijd, het geld en de resources optimaal inzetten.

Resultaatgedreven werken

We capteren data en stellen KPI's op om het succes te kunnen meten. Aan de hand van de interpretatie van de data zorgen we voor de meest efficiënte budgetverdeling, die continu bijgestuurd wordt. Dit zowel op het vlak van budget voor creatie als voor adverteren.

case in de kijker Beauty in a box

Naast het ontwikkelen van een volledig nieuwe B2C en B2B webshop verzorgde Debugged ook het online marketingtraject voor Beauty in a box. Het eerste online beautyplatform van België.

Met de juiste SEO en precieze content dirigeren we traffic naar de webshop. Daarnaast zetten we SEA-campagnes op om B2C-aankopen te stimuleren, gebaseerd op de data van hun gedrag op de website.